poniedziałek, 21 marca 2016

Ogłoszenie

Czas na ogłoszenie parafialne...
Większość z was pewnie zauważyła, że rozdział nie pojawił się już parę miesięcy i pewnie się też długo nie pojawi.
Prawie rok temu (Tak, SPL w maju będzie mieć rok) mieliśmy mnóstwo pomysłów i co najważniejsze, chęci do pisania. Niestety z czasem nam się odechciało, tak, teraz nie chcę nam się pisać SPL, chociaż nadal jest dla nas bardzo ważne. Za dużo chcieliśmy tu dać tego wszystkiego i powstał 'misz masz', który za cholerę mi się nie podoba.
Więc oficjalnie ogłaszamy, że ZAWIESZAMY bloga do odwołania. Może kiedyś Super Psycho Love doczeka się swojego epilogu, ale to w dalekiej przyszłości.
Chciałybyśmy bardzo podziękować naszym czytelnikom, że byli z nami i czytali przygody Lie i Tori.
Z poważaniem Autorki.

3 komentarze:

  1. Czekałam z utęsknieniem na nowy rozdział, a tu zawieszenie... No nic, mówi się trudno, czasem tak już w życiu bywa, że nie wszystko idzie tak, jakbyśmy tego chcieli.
    Życzę Wam szybkiego powrotu i mam nadzieję, że wena niedługo do Was wróci.
    Liczę też na to, że odwiedzicie mnie na moim blogu, bo dawno Was tam nie było (a głównie Tori), a zbliżam się powoli do epilogu.
    Trzymajcie się ciepło!
    Wasza Marina ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak coś czułam.. No cóż, szkoda.. Mam nadzieję, że wróci Wam wena, tego Wam też życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :/ Życzymy szybkiego powrotu do pisania ;) Zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/ Miłej Soboty

    OdpowiedzUsuń